Fizinės formos palaikymas

Geros fizinės formos palaikymas visus metus!

Fizinis aktyvumas teigiamai veikia ir kūną, ir protą. Atliekant pratimus, didesnį dėmesį skirkite ne jų trukmei, o reguliarumui. Rekomenduojama atlikti vidutinio sunkumo pratimus 5 kartus per savaitę po 30 minučių arba intensyviai sportuoti 3 kartus per savaitę po 20 minučių.

Daugiau susitelkimo ir mažiau streso

Mankšta yra naudinga kūnui ir atminčiai. Sportuojant smegenys gauna daugiau deguonies prisotinto kraujo, todėl mūsų protas tampa aštresnis. Fizinis aktyvumas padeda lengviau išspręsti problemas, priimti sprendimus ir sustiprinti atmintį. Be to, sumažėja streso lygis organizme ir išsiskiria laimės hormonai. Mažesnis stresas taip pat lemia geresnius rezultatus. Sportuodami galite kuriam laikui prasiblaškyti, pradedate geriau jaustis ir labiau pasitikėti savimi.

Bėgimas 

Bėgimas prasideda nuo tinkamų bėgimo batelių, kurie yra patogūs ir gerai amortizuoja pėdą. Širdies ritmo monitorius taip pat praverstų. Ideali širdies ritmo zona, skirta efektyviai treniruotis, yra nuo 70 iki 75 procentų jūsų maksimalaus širdies ritmo. Jį galite apskaičiuoti atimdami savo amžių iš 220, pavyzdžiui, 31-erių metų amžiaus žmogaus maksimalus širdies susitraukimų dažnis yra 189. Sportuoti, ypač bėgant, svarbu pradėti nuo apšilimo, kad atsipalaiduotų sąnariai ir raumenys, pradėkite lėtai ir palaipsniui didinkite intensyvumą. Po sporto nepamirškite atlikti tempimo pratimų, kad išvengtumėte traumų. Galiausiai, organizmui reikia gauti pakankamai skysčių bėgimo metu ir prieš jį, kad kūnas liktų hidratuotas, todėl svarbu yra gerti pakankamai vandens. 

Fit and flexible all year round!

Važiavimas dviračiu

Dviračių sportas yra ideali sporto šaka įvairaus amžiaus žmonėms, tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems, kadangi važiuojant dviračiu kūno apkrova yra labai maža. Galite pradėti nuo mažų atstumų, tyrinėjant apylinkes ar tiesiog pakeičiant savo transporto priemonę, iki ilgesnių (dienos) kelionių. Išbandykite skirtingų maršrutų dviračių takus – tai idealus būdas atrasti naujas vietas ir tuo pačiu metu judėti, o taip pat naudinga jūsų sveikatai. Nesvarbu, ar einate pėsčiomis, ar važiuojate dviračiu, ar užsiimate bet kokia kita sporto šaka lauke, visada svarbu tinkamai apsisaugoti nuo saulės. 

Mankšta darbe

Kai visą dieną praleidžiate prie stalo biure ar namuose, svarbu reguliariai mankštintis. Pratimai neturi ilgai užtrukti. Galite lipti laiptais, o ne kilti liftu, šiek tiek parsitempti, trumpai pasivaikščioti per pietų pertrauką arba, užuot skambinę savo kolegoms biure, prieiti prie jų stalų. 

Natūraliai palaikykite gerą sąnarių ir raumenų būklę Fit and flexible all year round!

Kad sportuodami gerai jaustumėtės ir tolygiai judėtumėte, jūsų raumenys ir sąnariai turi būti geriausios būklės. Labai padėti gali natūralūs gamtos ingredientai. Įvairūs augalų ekstraktai, vitaminai ir mineralai turi daug savybių, palaikančių sveikus sąnarius, raumenis, jungiamąjį audinį ir sausgysles.

Maisto papildų „FlexiSan“ sudėtyje esanti bosvelija (smilkalų medis) daugelį metų naudojama kaip natūrali priemonė sąnarių sveikatai palaikyti. Svarbi kaulų, jungiamojo audinio, sausgyslių, dantų, kremzlių ir odos statybinė medžiaga yra kolagenas. Vitaminas C svarbus tuo, kad palaiko natūralų kolageno susidarymą organizme. Manganas atlieka svarbų vaidmenį jungiamojo audinio gamyboje. Formulėje esantis magnis yra būtinas tinkamam mūsų raumenų funkcionavimui, palaiko energijos apykaitą ir padeda sumažinti nuovargį.

Taigi, organizmui reikia įvairių maistinių medžiagų, kad jis galėtų optimaliai judėti. Svarbiausia, visuomet klausykitės savo kūno ir mėgaukitės pasirinkta fizine veikla. 

 

Flexisan


Leave your thought here