Geriausi atsipalaidavimo būdai

6 patarimai ramiam, laimingam gyvenimui

Dėl vis greitėjančio gyvenimo tempo, mus vis dažniau ir dažniau vargina stresas, prastai miegame, turime blogą miego rutiną, arba jos neturime išvis. Vis dažnesnis žmogus susiduria su įvairiais emociniais sunkumais. Dėl visų šių dalykų, atsipalaiduoti sunku.

Belgija yra viena iš šalių, kuriose raminamųjų ir migdomųjų vaistų suvartojama daugiausiai. Galimi šių vaistų šalutiniai poveikiai yra mieguistumas dieną, atsiradusi priklausomybė, pusiausvyros ir kognityviniai sutrikimai.

Todėl reguliariai skirkite laiko atsipalaidavimui ir prieš griebiantis vaistų, pagalvokite apie alternatyvas, tokias kaip sveika mityba, mankštinimasis. Taip pat, išbandykite toliau išvardintus atsipalaidavimo būdus.

Atsipalaidavimas, kiekvienam, gali būti suprantamas skirtingai. Išbandykite skirtingus dalykus ir atraskite tai, kas būtent jums padeda atsipalaiduoti.

Maisto gaminimas

Maisto gaminimas gali būti labai malonus užsiėmimas. Tokia veikla gali prasidėti nuo įdomaus recepto paieškų internete, žurnaluose,

kulinarinėse knygose ar bandant naujus ingredientus, kuriuos neseniai atradote. Gaminant smagu tiek vienam, tiek ir leidžiant laiką su šeima.

Apsipirkti visai savaitei jums būna sunku? Suplanuokite savaitės meniu iš anksto ir pasidarykite tikslų pirkinių sąrašą. Tokiu būdu, likusią savaitę, išvengsite streso ir papildomo galvojimo „ką valgyti?“. Be viso to, sutaupysite laiko, nes nereikės apsipirkinėti papildomai. Dviguba nauda!

Kūrybingas atsipalaidavimas

Atsipalaidavimas žiūrint televizorių – įprastas daugeliui, bet pabandykite vis kitokią poilsio formą. Šilta vonia, šaltą žiemos vakarą, o vėliau laikas su knyga arba žurnalu susisupus į šiltą antklodę. Vėlyvas vakarinis pasivaikščiojimas vasarą. Arbatos gėrimo ritualai, kuriant ateities planus – tai tik keletas veiklų, kurias galite išbandyti. Pasitelkite fantaziją ir kūrybiškumą.

Atradimai

Domėkitės ir atraskite naujas vietas savo mieste ar apylinkėse – o tokių tikrai bus. Tą rekomenduojame daryti pėsčiomis arba dviračiu.

Atsipalaiduokite su muzika

Tiesiog klausykite savo mėgstamos dainos ir mėgaukitės ja! O gal visi jūsų šeimos nariai mėgsta muziką? Jeigu taip, dar smagiau. Spėliokite kokių tai filmų muzikos takeliai, kelintais metais išleista daina ir t. t.

Kryptinga veikla pagal jūsų pomėgius

Jeigu mėgstate gaminti – kurkite savo receptų knygą.

Mėgstate vaikščioti? Su draugais įsteikite „vaikščiotojų“ klubą, leiskitės į žygius.

O gal patinka sodininkystė? Sukurkite savo gėlių kompoziciją, žolelių daržą ar ieškokite naujovių savo kiemo apsodinimui.

„Don’t worry, be happy“ – vadovaukitės šia eilute iš garsios dainos

Pradėkite dieną atsipalaidavę, įkvėpkite gryno oro, ramiai kvėpuokite. Pozityviai pasitikite prasidedančią dieną. Šypsokitės sau ir aplinkiniams. Pasiimkite šį jausmą į darbą, nesusikoncentruokite į eismo kamščių keliamus nepatogumus – mėgaukitės klausoma muzika ar tinklalaide.

Kas dar gali padėti atsipalaiduoti? Pasiimkite pagalbą iš gamtos

  • Melisos ramina, palaiko gerą nuotaiką ir gerina miego kokybę.
  • Ashwagandha, Schisandra, Sibiro ženšenis, Panax ženšenis ir rodiola yra adaptogeniniai augalai, o tai reiškia, kad jie gali padėti atsipalaiduoti esant įtemptam laikotarpiui.
  • Šafranas palaiko gerą nuotaiką ir padeda išlaikyti teigiamą nusiteikimą.
  • Ciberžolė prisideda prie psichinės pusiausvyros ir smegenų funkcijos palaikymo.
  • Nutrisan Gabaril – taip pat gali tapti kasdieniais pagalbininkais jūsų atsipalaidavimui.

Gabaril skatina atsipalaidavimą, mažina stresą, palaiko ramesnę, subalansuotą nuotaiką, kokybišką miegą bei gali sumažinti jaučiamą skausmą. Taurinas, inozitolis ir B  grupės vitaminai palaiko nervų sistemos vystymąsi.

Įsigyti Nutrisan Gabril galite mūsų e – parduotuvėje. Papildą rasite šiuo adresu – https://bit.ly/3rb4kNl

top