Imuniteto stiprinimas

7 patarimai, kaip optimaliai sustiprinti savo imuninę sistemą

Mūsų organizmo gynyba, vadinama imunine sistema arba imunitetu, yra sudaryta iš nesuskaičiuojamos daugybės medžiagų ir baltųjų kraujo kūnelių, kurie tarpusavyje glaudžiai bendradarbiauja tam, kad apsaugotų mūsų kūną nuo įvairiausių ligų, infekcijų, virusų, bakterijų ir kitokių svetimkūnių.

Kiekvieno žmogaus atsparumas ligoms labiausiai išbandomas niūriais, tamsiais laikotarpiais, kai oras keičiasi iš šilto į šaltą. Nuo rugsėjo iki balandžio svarbu pasirūpinti optimalia savo imuninės sistemos būkle, nes būtent šiais mėnesiais ore tvyro daug virusų ir peršalimo ligų. Kaip tai padaryti? Stiprinkite savo imuninę sistemą vadovaudamiesi šiais patarimais!

Strengthen your immune system optimally with these 7 tips

1. Rinkitės sveiką ir subalansuotą mitybą

Sveika ir subalansuota mityba yra svarbi tinkamam imuninės sistemos funkcionavimui ir gero imuniteto palaikymui. Rinkitės maisto produktus, kurie papildomai stiprina i muninę sistemą, pavyzdžiui, citrusinius vaisius, kuriuose gausu vitamino C ir antioksidantų.

Strengthen your immune system optimally with these 7 tips

2. Gerkite daug vandens arba žaliosios arbatos

Jei gersite pakankamai vandens, jūsų oda bus sveika ir padės išlaikyti sveiką kūną. Juk oda yra pirmoji apsauga nuo išorinių patogenų, todėl ji yra svarbi imuninės sistemos dalis. Be to, jei per dieną išgersite bent 1,5 litro vandens, iš organizmo bus greičiau pašalinamos nereikalingos medžiagos. Žaliojoje arbatoje yra daug gerųjų medžiagų ir antioksidantų, apsaugančių ląsteles nuo oksidacinio streso. Be to, žalioji arbata padeda sustiprinti natūralų organizmo atsparumą.

3. Vėdinkite patalpas, kuriose būnate

Bent kartą per dieną kelioms minutėms atidarykite langus patalpose, kuriose būnate. Oras viduje bus išvėdintas ir mikrobai pašalinti.

4. Išeikite į lauką ir įkvėpkite gryno oro

Strengthen your immune system optimally with these 7 tips

Bent pusvalandis papildomo fizinio krūvio kasdien yra labai naudingas, nes žymiai pagerina imuninės sistemos būklę. Eikite pėsčiomis, važiuokite dviračiu, šokite, treniruokit

ės, plaukiokite, rinkitės bet kokią aktyvią veiklą, tik nepersistenkite ir tinkamai įvertinkite fizinį krūvį.

5. Nepamirškite skirti laiko poilsiui

Pailsėkite ir stenkitės išlaikyti pozityvų požiūrį į gyvenimą, nes stresas ir blogas miegas kenkia imunitetui. Žinokite, kad fizinis aktyvumas taip pat teigiamai veikia jūsų streso lygį ir miego kokybę.

6. Reguliariai plaukite rankas

Reguliarus rankų plovimas padeda sumažinti bakterijų plitimą. Gerai įtrinkite rankas muilu, taip pat tarp pirštų, ir plaukite po tekančiu vandeniu mažiausiai 20 sekundžių.

7. Rinkitės sveiką gyvenimo būdą, naudodami natūralius ingredientus

Naudingi polisacharidai veikia kaip stimuliantai

Naudingųjų grybų (Shiitake, Reishi ir austrių grybų) arba tradicinių augalų polisacharidai yra išradingi ir išmanūs veiksniai, skatinantys imuninės sistemos budrumą. Tai sudėtiniai angliavandeniai, kurie stimuliuoja visus reikalingus imuninės sistemos žaidėjus.

Atsparumą skatinantis ir gyvybiškai svarbus vitaminas C

Vitaminas C padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinio streso (vitaminas C yra galingas antioksidantas), mažina nuovargį ir palaiko normalų nervų bei imuninės sistemos funkcionavimą. Vitamino C organizmas pats pasigaminti negali, todėl gyvybiškai svarbu šio vitamino gauti su maistu arba mitybą papildyti natūraliais papildais su vitaminu C.

Vitaminas D

Vitaminas D taip pat vaidina svarbų vaidmenį normaliam imuninės sistemos funkcionavimui palaikyti. Vitaminas D odoje susidaro veikiant saulės spinduliams, o tamsiais mėnesiais šiam vitaminui susidaryti yra per mažai saulės.

Kaip gauti pakankamai vitamino D, kad palaikytumėte normalią imuninės sistemos veiklą?

Mėsa, žuvis, pieno produktai ir kiaušiniai turi ribotą vitamino D kiekį. Taigi, kad tinkamai aprūpintumėte organizmą, geriausia naudoti aukštos kokybės maisto papildus, kuriuose yra vitamino D3.

Laikydamiesi šių patarimų savo kasdienybėje, lengviau išgyvensite niūrų rudens ir žiemos sezono laikotarpį, o svarbiausia, išlaikysite aukščiausią savo organizmo imuninės sistemos ir atsparumo būklę! 


Leave your thought here